Uitgeverij De Muur geeft tijdschriften en boeken uit waarin literaire verhalen worden verteld met betrekking tot wielrennen. De site is niet gericht op gebruikersgemak en mist de visuele connectie met de altijd goed vormgegeven tijdschriften en boeken. Ook is er geen webshop, waardoor het werk van de uitgeverij enkel via abonnement of in een boekhandel te kopen was. Daarnaast moet er online er een stap gemaakt worden, zodat vrienden en lezers van Uitgeverij De Muur extra content via de website kunnen bekijken. De website van Uitgeverij De Muur is inmiddels vernieuwd. In plaats van de tegenwoordig vaak standaard websites, was het tijd voor een nieuwe vormgeving. Dit keer meer grafisch en tekstueel. Dit maakt het voor de gebruiker makkelijk te navigeren naar de beoogde pagina. De vormgeving is fris en laagdrempelig. In de webshop zijn boeken, tijdschriften en producten van Uitgeverij De Muur te koop. Via een ‘Vriend’ abonnement kan een trouwe fan zijn lidmaatschap uitbreiden en daarmee speciale content bekijken die enkel voor ‘Vrienden’ beschikbaar is. DE MUUR
UITDAGING
RESULTAAT
Interesse gewekt? Wij zijn er klaar voor.
Laat uw nummer of email adres achter, dan nemen wij contact met u op.
- All
- Animatie
- Banner
- Bestickering
- Boek
- Borden
- Data
- Design
- Embleem
- Etiketten
- Flyer
- Foto Bewerking
- Kleding
- Logo
- Poster
- Product Design
- Project
- Tickets
- Visitekaartje
- Webshop
- Website
- Selected Works
- Animatie
- Banner
- Bestickering
- Boek
- Borden
- Data
- Design
- Embleem
- Etiketten
- Flyer
- Foto Bewerking
- Kleding
- Logo
- Poster
- Product Design
- Project
- Tickets
- Visitekaartje
- Webshop
- Website