Skip links

Verzend- en leveringsbeleid

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u zich bedenkt. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [info@studioredefined.nl]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Product ruilen?

Product ruilen is niet mogelijk, aangezien wij slechts digitale producten verkopen.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

www.studioredefined.nl
Mail: info@studioredefined.nl
Ons adres:
Daviottenweg 40
5222BH ‘s-Hertogenbosch

Klachten

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [info@studioredefined.nl]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Pagina: Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethode aan:
– iDeal
– SEPA
– Creditcard